A PARKRÓL


Tesztelj, mielőtt döntesz!



A park koncepciója: 100 TOP márka teszi egy napra, egy helyen kipróbálhatóvá a termékeit, szolgáltatásait , kezdeményezéseit a látogatók számára, legyen szó autóról, háztartási gépekről, kozmetikumokról, ételekről, játékokról, tanfolyamokról, edzésmódszerekről, vagy épp számítástechnikai kiegészítőkről.

A rendezvény célja, hogy szerethetőbbé tegye a reklámkultúrát, megmutassa a márkák/reklámok szerethetőségét és közben felhívja a figyelmet a reklámok és főként internetes tartalmak (blogok, vlogok) tudatosabb értelmezésére. A BRAND TESTER esemény lehetővé teszi a tapasztalás, személyes élmények, interaktivitás általi reklámozást a márkák számára, miközben a résztvevők minden érzékszerve bekapcsolódik az élménybe.

A rendezvény médiadíjas alapkoncepciójának előzménye a Womanity Fesztiválsorozat, ahol az élő reklámok rendkívüli sikerei (másfél év alatt közel 6000 résztvevő és 400 márka) után 2018-ban a BRAND TESTER Park már nem csak női, hanem teljes családi tematikát kínál 10.000 m2-en a látogatóknak.